Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır!
Uyanın, millet değil ümmetsiniz
11 Temmuz 2019
22:42
25 Kez Okundu

Savaş SÜZAL

Reis nihayet Türkiye’yi ne hale getirdiklerini itiraf etmiş. Sabah, HaberTürk haberlerine bakıyordum (Bu kanal yandaştır dikkatinizi çekerim) Reisin uçakta gazetecilere söylediği sözler tüylerimi diken, diken etti. Reis uçakta “Ben Ali Bey’in kendisine de söyledim. ‘Yolunuz yolunuzdur eyvallah ama şunu unutmayın ki bu ümmeti parçalamaya hakkınız yok. Siz bunu yapıyorsunuz. Bunun parçalanmasıyla da bir yere gidemeyeceksiniz’ dedim.” Bunlar reisin ağzından çıkanlar. Bilmiyorum ama görüyorum ki Türk basınında benim kadar kimseyi tedirgin etmemiş bu sözler. Hele hele milliyetçi İmam Bahçeli’yi hiç mi hiç. Acaba kimin ve neyin milliyetçisidir beyefendi?

Reis bu sözlerle Türkiye Cumhuriyeti’nin bir millet olmadığını dini bir tarikate çevirdiklerini vurguluyor. Google ve sözlüklere göre İman sözünden üretilen Ümmet, dini bir terim. Bunun altında Arap ve herkes olabilir yani Türkiye’nin Türklerin yurdu olma özelliği yok olmuştur. Türkiye Reisin Suriyeli biraderlerinin veya Iraklı ya da Mısırlı biraderlerinin yurdudur. Zaten vatanın toprak ve limanlarının reisin biraderi Katar, Suudi Arabistan gibi ülkelere peşkeş çekilip satılmasından bunu anlamamız lazımdı. Neden her yerlerden Atatürk isimlerinin kazındığını anladınız mı şimdi? İyi de İmam Bahçeli denen zat ne işle ve politikalarla meşguldür merak etmiyor musunuz?

Uluslararası konulara gelince Türkiye bırakın S-400 olayını her konuda gerilemeye ve yalnız kalmaya devam ediyoruz. Son olarak Reisin kankası Putin’de bu konvoya katıldı. Kıbrıs Rum kesimin çevresinde petrol arama yapmamamız konusunda uyardı. Yetmedi Avrupa Parlamentosu bu konuda bize yaptırıma hazırlanıyor. O da yetmedi Washington son bir uyarı yayınladı. Arap ve İslam dünyasında yalnızız, bir itibarımız yok. Ve hatta kitipyoz Ermeniler konvoya katılmış. Bizim Reisin Mısırlı dostları bile Akdeniz’in doğusunda petrol arama diye bizi uyarıyor. Balkanlarda bizim rant sahibi para babalarına iş kovalama gezileri de sonuçsuz bitti. Kimse demokrasisi, hukuku olmayan ülkeye iş vermek istemiyor. Afrika desen hakeza boş. Ne yapmalı bilmem?

Ülke içinde orta ve sabit gelirli perişan, dün yediğini bugün yiyemiyor. Pazarlarda geçen sene bir liraya kilosu satılan taze bamya düşünün 10 lira. Karpuzun, Taze fasulye, Patlıcan ve Kabak fiyatları mevsim düzeyine gelmedi. Etin kilosu geçen seneden en az 20-30 lira daha pahalı. Zaten emekli et yüzü görmüyor. Balık deseniz ona da zam gelmiş. Bir Balık lokantasında içkisi iki kişi 200 TL bir de iki kadeh içki koydun mu 400 oluyor. Tabii zıkkım için diyor müminler. Simit 1,5 açma aynı her şey ekmek bile zamlı.

Anlayamadığım yiyecek ekmek parası bulamayan bu halk yaz tatilini en güzel yerlerde geçirmeye devam ediyor. Yani yemiyor ama tatilini yapıyor. Tam bir mirasyedi kafası. Paralısı ise bugünü ne kaparsam kardır mantığında. Oysa kaptığı çocuğunun torunun geleceği onu düşünen yok. (Yabancı mantığı burada bizim mümin halktan ayrılıyor. Onlar gelecek hesaplaması yapar ve geleceğe yatırım yapar bizim gibi geleceği yemez) Parası olanda al, al hesabı. Habire ikişer üçer evler alıyor. Unuttukları hukuku olmayan devletin o malları da ellerinden alabileceği. Reis ise ekonomi üzerinde rulet oynamaya devam ediyor. Her şeye rağmen damat bir numara. Paranın başından Birini alıp tezini bile başkasından çalan birini atıyor. (Yani Reis için diplomanın önemi olmadığını biliyorduk ama bu arada AİHM Reisin diploma konusunu kabul etmiş)

Sevgili okurum geçen yazımda torunları almak üzere yeniden Reis tarafından dünyanın en büyük havaalanı diye tanımlanan yere gideceğimi ve izlenimlerimi yazacağımı söylemiştim. Gittim. Uçak 15 dakika erken geldi. Gelen uçaklar listesine bakarken bir şey fark ettim. İnen uçakların yaklaşık 100 kadarının (Tabloda 120 uçak vardı) neredeyse tümü TK yani Türk Hava yollarıydı. Sanki dünya bizi kıskanmış ve bizim medarı iftihar uğruna 13 milyon ağacı feda ettiğimiz yemyeşil alanları kardeş Dubai çöllerine çevirdiğimiz havaalanımızı boykot ediyor gibiydi.

Karnım açtı Simit sarayından bir poğaça ve çay aldım 30 liraya oturdum yedim. Saat yaklaşıyordu. Alanın gelen yolcular kapısına yaklaştım. Biz yardım severiz ya kapıda biri erkek öteki kadın üzerlerinde “Bana sor” yazan tişört giymiş iki yetkili. Bir İtalyan yaklaşıp bir şeyler sordu. Önce duyduklarıma kulaklarım inanmadı. Bu arkadaşlar her halde imam hatip mezunu, selis bir Tarzanca İngilizce ile yolcuya gideceği yeri 15 dakika da tarif ettiler. Hoş ben anlamadım yolcu nasıl anladı onu da anlamış değilim ya.

Gelen yolcular kapısı her açıldığında arkasında, kara Fatma gibi kimin kim olduğu belli olmayan beş karılarıyla Reisin Müslüman kardeşleri akmaya başladı. Onların yanı sıra İslam dünyasından ne kadar çapulcu varsa mal bulmuş mağrip gibi ülkeye geliyor da geliyor. Sanki dünya bağırsaklarını bizim üzerimize boşaltıyor. Gelen 3 bine yakın yolcu arasından inanın 10 kadar adam gibi turist sayamadım.

Yeni havaalanından her yere transit yok. Ya Sabiha Gökçen’e gideceksiniz veya bir gece pahalı alan otelinde kalıp ertesi gün uçacaksınız. Unuttum yazmayı. Yeni havaalanına Kadıköy’den özel otobüsle gittim. Bu otobüsle gidebilmek için önce İstanbul bilmem ne bileti (İstanbul kart denilen ve her yerde satılmayan) alacaksınız ve buna 25 lira yükleyeceksiniz. Yani dışardan gelen bir yabancının bu otobüslere de binme şansı yok. Ben bir başka yolcunun İstanbul bilmem nesine 25 lira yükleyerek otobüse binebildim. Kadıköy’den yeni havaalanı hiçbir yerde durmadan tam bir buçuk saat sürdü. Biraz sıksak Ankara’ya kara yoluyla varmıştık.

Plansız programsız araştırmasız ve millet lehine değil şahıslara rant amacıyla planlanan her şey de olduğu gibi bu da bir fiyaskoydu. Cahilin ve tek adam rejimlerinin yapabileceği de bu kadar. Ama bunu yazacak yürek ve kalem yandaş yalaka takım da gördüğüm kadarıyla yok.

HABERVİS

yurduma can feda hakkında:
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır!

Cevap Yazın


9 − = 2

FpsAgency