Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır!
Mankurtlaşmak mı?!
27 Nisan 2013
11:52
1288 Kez Okundu

Ortam zaten ağır bir de ben ağırlaştırmak istemiyorum ama, öbür taraftan bu yazıda söylenenlerin altında kalmak da istemiyorum, son günlerde gırgıra vurarak biraz nefes alma payı bırakmak istiyorum…

 

Ya temelli sus bırak okumayı yazmayı ya da 17 yaşında başladığına devam et söyle, yaz düşündüğünü dedim ve yazacağım…

 

Maksadım asla polemik olmamıştır… Ne isterim ne severim ama ortam polemiğe açık ve kışkırtıcıdır, bunu bile bile yazıyorum…

 

Başa gelen çekilir…

 

1- ideolojisi çuvallayan ideolog halka şarlar… Otursun ideolojisini gözden geçirsin daha hayırlı bir iş yapmış olur.

 

2- Halk zaten işini yapmıştır halk diyorsanız eğer ona demek ki halklaşmıştır, insanların işi de budur, halklaşmak… Kelimenin tam manasıyla…

 

3- Mankurtlaşan halk değil, halk adına ve halk için yönettiğini iddia eden öncü teorisinin takipçisi bir avuç iktidar manyağıdır… Yaşayan dedelerinize ve ninelerinize sorun. 1939 şubat/mart’ında Atatürk’ün ölümünden daha birkaç ay geçmeden onun yırtıp tarihin çöplüğüne attığı batılı emperyal devletlerle yapılmış ikili antlaşmaları çöpten alıp tekrar ilkini İngiliz emperyal devleti ile imzalamışlar mı, antlaşmanın altına bakın kimin imzası var… Kim çıkmış demeç vemiş;”İngiltere’nin Akdeniz’deki çıkarlarının bekçisi artık biziz” diye gerine gerine… Ünlü ve çok bilmiş gazetecisiniz ya yapıverin küçük bir arşiv araştırması efendim zahmet olmazsa… Ben yaşarken sordum babama; “Neden imza attın ikili antlaşmalara, emperyal güçlerin neden kucağına çıktınız tekrar ve bizi bugün 6. filo’nun karşısına dikilmek zorunda bıraktınız?” diye… Bana “Bizim bir şeyden haberimiz yoktu, kimse bize sormadı, zaten sizin genç yaşınızda bildiklerinize biz bugün bile akıl erdiremiyoruz, ikili antlaşma olduğunu bile yeni duydum” diye afallayarak cevap verdi.

 

4- Modern zamanlarda Mankurtlaşma öyle kadim zamanlardaki gibi zor ameliyeler sonucu olmuyor gayet basit ve acısız, fenni sünnet gibi… Bir taraf gazını verir (Rusya), öbür taraf mangırını (ABD) oldun gitti Mankurt… Ya da 3-5 subayının kafasına bildiğimiz basit çuvalı geçirirler buyurun Mankurtluğun dik alasını gösterir NATO orduları. Bu ülkeyi NATO toprağı halkı yapmadı, bu toprakları koruma görevi verdiği, giydirip besledikleri yaptı onu NATO toprağı, bizim çocuklar dedikleri Amerikanın çocukları çıktı.

 

5- Halkının emanetine hıyanet eden üst katlara tırmanmak için her şeyi göze almış bir avuç iktidar manyağına besiyeri görevi gören erkerkil düşüncenin türetmesi öncü ideolojisinin çuvallamasıdır bu durum…

 

5- Türk halkı bu Ergenekon’dan da çıkacaktır… Türk varsa; kafa tutma, boyun eğmeme de vardır… Türk halkı varsa; boyun eğmez, kafa tutar ama bunu iki de bir kıble değiştiren zibidinin aklına uyarak, peşine düşerek yapmaz, bugüne kadar yapmadı, bundan sonra da göreceğiz… Hakikatlerin üstünü aça aça gözler önüne sere sere, halk olmayı unutmadan yapacak mı ???…

 

Eğer yoksa, kalmamışsa, tükenmişse zaten ondan sonra imdadıma İstanbul argosu yetişir; “şeyimden aşa Kasımpaşa…”

 

  • Zalim Şevki
  • 04.12.2012 21:56:50
  • Yüregine saglik Fatma abla. Ayrica iyiki yazip, bu güzel yazidan bizi mahrum etmemissiniz.
  • fatma gürman
  • 04.12.2012 18:48:57
  • as kaptan hoşgelmiş..bizi fazla denetimsiz bırakmaya gelmiyor ama galiba fena idare etmedik…ilk tekmili ben vermiş olayım…iyilikler dilerim…
  • as
  • 04.12.2012 15:01:58
  • internetsiz memleketlerde susamışım yazılara…… okumaya doyamıyorum….
    yaşa FATMA abla….. mankurtlaşmış yönetimler halkıyla bir yere kadar gider… ne demiş şair….
    AŞAĞIDAN YUKARIDAN, YOLUN SONU GÖRÜNÜYOR…..http://www.youtube.com/watch?v=ZoecABLs0iU
  • Şaman TÜRKSOY
  • 04.12.2012 14:19:47
  • Huuuu, Bekir Efendi;yukarıdaki arz-ı hali oku da, benzerlerine kapak niyetine gönder;ders alın hep birlikte!
  • fatma gürman
  • 04.12.2012 13:28:55
  • halk olmak, birlikte ortaya çıkmak demek, birbirine danışmak, birbirini denetlemek, birlikte direnmek demek…çoğunluğun çoğunluk için verdiği mücadelelerle ortaya çıkar…bir azınlığın çoğunluk için ve çoğunluk adına verdiği mücadele ile değil…insanlık halklaşarak gelişiyor…bu yavaş ve zorlu bir gelişme…sabırlı bir yaratıcılık, üreticilik ve kararlılık gerektirir…bıkmadan usanmadan danışmak, denetlemek ve direnmek…halk iktidarı çoğunluğun çoğunluk için verdiği mücadeleler sonunda kurulabilir…bir azınlığın halk (çoğunluk) adına iktidara el koymasıyla halk iktidarı olmaz bu bir kandırmacadır, hem kendini hem atrafı, zaten çok dayanmaz yıkılır bu iktidarlar, yenisi denenir o da yıkılır…devamlı yap-yık…azınlıklar birbirlerini devirerek (devrimci momentum) devranın böyle döndüğüne inandırırlar kendileini ve etraflarını…ben halkın uyuduğu kanısında olanlardan değilim…nasıl aile içinde biri öfkelenmiş, ayranı kabarmış, bağrıp çağırıyorsa öbürü susar bekler yatışmasını ki doğru dürüst iki laf edip sorun çözülsün, halkın büyük kısmı da bunu yapmaktadır…sabırla ayranı kabarmışların yatışmasını beklemektedir ya sabır ya selamet çekerek…türk halkı zıpçıktı değildir düşmanlarımızın söylediği ve bizi inandırmaya çalıştıkları gibi…eski ve deneyimli bir halktır…bilinç katmanları tecrübe doludur…topraktan öğrenen okulsuz bilendir…onun atası mustafa kemal atatürktür, halkıyla dayanışarak, denetimine ve direnişine katılarak bütün bildiklerini, yeteneklerini onun hizmetine sunmuştur, hem halkımızın hem de atamızın kıymetini bilelim derim…
  • Sinem41 (Misafir)
  • 04.12.2012 13:20:23
  • Değerli Fatma hanım;elinize sağlık.Farklı düşünceler her zaman iyidir. Kaldı ki,haklısınız,Halk değil ne yapıyorsa yöneticiler yapıyor.Seçmen oyunu verirken her konuda istediğini yap diye vermiyor.Ancak iktidar sarhoşları bunu böyle algılıyor ve işi ihanete kadar vardırıyorlar.
    Tabi AKP nin 10 yıllık iktidarı apayrı bir yıkım oldu. Millet iradesi derken geriye kalanların iradesini yok sayan bir faşistlik.Üstelik çokta pişkinler ki bunu ileri demokrasi diye yutturuyorlar.
    Kısacası tamam,küresel haramilere karşşıyız da bunu yaparken başkalarının kucağına düşmeyelim.ne amerika ne rusya,TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE.
  • Karadayı (Misafir)
  • 04.12.2012 13:13:32
  • Sayın Fatma Gürman,elinize sağlık.Bu siteyi bu nedenle çok seviyorum.Neredeyse her yorumcusu potansiyel köşe yazarı.Ama Fatma hanımın yeri bir başka.
    Konuya dönersek,Farklı görüşler doğruyu bulmamız bakımından çok yararlı. Tek bir noktaya odaklanmak bazı sakıncaları da beraberinde getirir. ABD karşıtlığı Rusya seçeneğinin tek yol olduğu sonucuna varmamalı.Sonuçta dünyanın iki kutbunun iki emperyal ülkesi.
    Bizim için kurtuluş kendi gücümüz olmalı.
  • özgürce
  • 04.12.2012 13:01:17
  • Çakmaların racon kestiği bu devirde orijinal Türkler tetikte… İstilacı “Mankurt” yada “Mankafalar” çok yakında görecekler Türk’ün gücünü… Şimdi havada “Zeybek” kokusu var…
  • nhızal
  • 04.12.2012 12:42:46
  • hep derim,ATATÜRK onbeş yıl daha yaşamalıydı.eserinie son rötuşları vermeliydi,sağlamlaştırmalıydı. ölümünden hemen sonra ikili anlaşmalar yapıldığına göre demekki çok aceleleri varmış.
fatma gurman hakkında:
"Mankurtlaşmak mı?!" yazısına 6 yorum yapılmış
  1.  

    birde kürtlerden pkk çizgisinde olmayanson zamanlardaki olaylara yakın olmayan,T.C. devletinde yaşamaktan mutlu olanlara da mantürkleŞmek tanımını bulmuş ,bölücüler.
    nasıl onlar gibi düşüneceklerki,kaynamışlar,mutlaka bir tarafları yada çapraz olarak Türklerle birleşmiler. nasıl emperyallerin oyununa geleceklerki?
    mankurtlaşmak için ille kaFalarına deri sarılıp güneş altında küçülen deriyle beyinlerine baskı yapılmasına gerek yokki.
    kaFalarına yıllardan beri yerleştirilen ihanet tohumları yeşerip beyinlerine baskı yapıyor hatta beynin tüm kıvrımlarına kök salıyor.
    aslında Türklükleride şüpheli olan bu ihanet tarlalarının mankurtlaşma bile dğil insalıklarından şüphe etmek lazım. zira köpek bile yemek yediği kaba işemez.
    mehmet dayının dediği gibi toprağına tüküren den kimseye fayda gelmez.
    Fatma hanım gayet güzel anlatmış günümüz mankurtlarını. küresel kuklalarını.

    •  
      Tonguc

      Nese abla, verdigin haberdeki bir nokta dikkatimi cekti.
      Türklerin mankurtlasma tabirini bile kopya cekiyorlar. O kadar sefiller ki, kendi üretim, türetim sözcükleri, kavramlari yok. Türkce “mankurt”u alip “mantürk” yapiyorlar…
      Kendi dilinde düsünüp, kendi dilinde okuyup yazan birileri bu duruma düser mi?
      Demek ki yok.
      Bunlarin yedigi haltlarin tek bir aciklamasi var, oedipus kompleksi.

      Babaya isyan, anayi baba degil de ben *******; tövbe tövbeeee.

      Bunlarin hempasi tayyibe gelince, ondaki oedipus kompleksini fazla aciklamaya hic gerek yok. Anasina yönelik hass/liebe ve babasina yönelik nefret cok seyleri acikliyor.

      Psikopatlarin tedavi yöntemi bellidir. Psikopatlar ödün vererek degil, hic ödünsüz gerekirse ilac tedavisi, gerekirse elektro soklarla tedavi edilir, ve toplum yasamina kazandirilabilirse kazanilir, kazanilamayacak denli ileri safhalarda ise hastaliklari, sürekli tecrit tek yöntemdir.

    •  

      haklısın Tonguç. kendilerine ait ne bir terim tanım ne bir bayram nede ortak bir dilleri var.
      bu halleriylede ulus olacaklar guya. yaşantları aşiret kültürü,zorlamayla ulus olacaklar akıllarınca. bakınız barzanistanna. bölgesel kürt yönetimi,ilerde bağımsız devlet olma hayalindeler ama barzanistan kocaman bir aşiretten başka bir şey değil. tüm yüksek kadrolarda tüm önemli kurumlarda barzani sülalesinin elemanları var. böyle ulus olur mu?bunlara olsa olsa MANKÜRT denir.

  2.  
    Tonguc

    Fatma ablanin bu yazisini yeniden okumak güzel, ve fakat ilk yazildigi gibi taze. Beynine bilincine saglik abla.

  3.  

    Sn Gürman’ın bu yazısını GavurEGE’de nasıl olduysa kaçırmışım. Harika bir yazıymış. Kutlarım.

  4.  
    Şaman Türksoy

    “…Huuuu, Bekir Efendi;yukarıdaki arz-ı hali oku da, benzerlerine kapak niyetine gönder;ders alın hep birlikte…” demişim, yiner tekrar ediyorum:)))

Cevap Yazın


5 × 6 =

FpsAgency