Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır!
ENTERESAN
24 Kasım 2013
10:51
5286 Kez Okundu

adsız

selam millet. son birkaç gündür yaşadıklarım ve hislerim, bu yazıyı yazmama sebep oldu..

önce bir şarkı, nuri sesigüzelden…

http://www.youtube.com/watch?v=xIaU-4ST8fg ne diyor son satırlarda?

Ela gözlüm ben bu elden gidersem
Zülfü perişanım kal melül melül
Kerem et aklından çıkarma beni
Ağla gözyaşını sil melül melül

Elvan çiçekleri takma başına
Kudret kalemini çekme kaşına
Beni ağlatırsan doyma yaşına
Gez benim aşkımla yar melül melül

Karacaoğlan der ki ölüp gidince
Ben de güzel sevdim kendi halimce
Varıp gurbet ile vasıl olunca
Dostlardan haberi al melül melül…

mükerrem kemertaş abimiz, adamın ciğerini söküyor dinlerken huma kuşuyla bir..

(yavru yavru)
Huma kuşu yükseklerden seslenir
(oğul) Yar koynunda bir çift suna beslenir beslenir
(yavru yavru)
Sen ağlama kirpiklerin (kömür gözler) ıslanır
(oğul) Ben ağlim ki belki gönül uslanır uslanır
(ah) Ben ağlim ki gülüm
Eğlen eğlen eğlen eğlen belki gönül uslanır

(yavru yavru)
Sen bağ ol ki ben bahçanda gül olim
(oğul) Layık mıdır yanim yanim kül olim kül olim
(yavru yavru)
Sen efendim ben kapında kul olim
(oğul) Koy desinler bu da bunun kuludur kuludur
(ah) Koy desinler gülüm
Eğlen eğlen eğlen eğlen bu da bunun kuludur

dedim daha önce, özellikle sevdiklerim kırarsa, kaçarım şiire, kaçarım türküye, kaçarım kitaplara…ama yüce gönlüm titremeye, sarsılmaya devam ederse, döner gelir başa yıkarım dünyayı….ha ben de altında kalırım, ne gam..kalalım beyav..

gavuregeyi bitirip bu siteyi açarken, sevgili örtmenime, hesap bana aittir dediydim, uza demişti..uzadım, ama sitenin sahibi gibi hissetmekten vazgeçmedim..vazgeçemedim..

HMÖ hemşerimdir, sevdiğim, yazılarını pür takip ettiğim bir genç yazarımızdır..

gavurege de yılmaz a koy bunu siteye dediydim, ikiletmediydi..

yüzlerce yazısını okuduk, dersler çıkardık, öğrendik, öğreniyoruz…

kitap özetlerini, verdiği linkleri okuduk..ufkumuz genişledi..de…

20 gün kadar önce, çelebi teğmeni içerden ( onlardan ) ilan etti..

özkök paşayı cumhurbaşkanı ilan ederken..

gözümüzün bebeğini hain, TSKnın bir hainini KUTSAL yaptı..

yetmedi, emine ülker tarhan ve metin fevzioğlunu, çiçeğe çalışıyorlar diye sıfırladı..

ben önce şaşırdım, ne yapmakta eleman derken, gülay havva OLMADI HMÖ yazınca, onu hırpaladı..

ben yazdım, bana saygısızca ifadelerde bulundu..

tavrımı bozmadan, yanlış olduğunu yineledim, devam etti..

çiçekçiymişiz, bahçevanmışız, nasıl ulusalcıymışız, fehmi koruya neden cevap vermiyormuşuz, aslında fehmi koru içimizdeymiş gazi koduyla felan…

odun itelermiş, çıtırtı duyulmazmış, kendince taşşak kebabı yaptı..

bizim editör, çareyi bana hakaret edilen yazıyı yoruma kapatmakta buldu….

açtırdık yoruma, neyse..

diyeceğim şudur..

orada yazamayan arkadaşlar, özel sohbetlerde bunun sakızını çiğnemekte..

ağrıma gitti. yazdım..

korkuyorsunuz, tamam yazmayın, ama burda bunun geyiğini yapmayın dedim..

vayyyyyyyyyyyyyy…..sen misin bunu diyen…

aslında herkes palayı bıçağı almış aşağı inmiş te, düşman kaçmış…..

ne hoş..

gülay havvanın dedikleri yanlış mı diye sordum?

hakaret gördüm..

gazinin yazdıkları?

benim yazdıklarım?

beğenmediği insanları itibarsızlaştırıp, illa ki beğendiklerini öne sürmek neyin nesi arkadaşlar?

neden korkmaktasınız dedim sizlere?

hülooooggggg üstüme çullandınız..

ok..

böyle bir dünya istiyor, memleketi böyle kurtarmaya çalışıyorsanız, varın kurtarın..

bu yazı elbette HMÖ ye de açık..

kim sana nerede dedi ki, özkök ü istemeyen, gülcüdür, çiçekçidir, bahçevandır, haşimcidir?

ve dedim ki sayın yazar, yaşımı kullanma…gerekirse ben kullanırım…

alacağın daha çok yol var, cumhurbaşkanı adayımsın dediğimde, daha büyümen lazım da demiştim..

yanıltmadın netekim, devam büyümeye..

yazılarımda olmayan ifadelerden hayali senaryolar üretmenden bıktım, bak yazım burada delikanlı…

hala anlamıyorsan….yaz suyun üstüne..

sitemin insanları..

sizler burada yazdıklarıma da hak verirsiniz ama, altına yorum koyamazsınız..

fikriniz yok mu dersem de, baba fikri mi der güler, çekirdek çitlemeye devam edersiniz..

özellikle fatma ablamın önünde saygıyla eğiliyorum..

tonguç a da selam olsun..

şimdi başa dönüp dinleyelim türküleri tekrar…

türkü TÜRK Ü dür netekim…

bilen bilir..

saygılarımla…

ali ihsan seyhan

as
as hakkında:
"ENTERESAN" yazısına 64 yorum yapılmış
  1.  
    Gülay Havva

    http://www.odatv.com/n.php?n=o-iki-pasa-sokaga-cikamayacak-0412131200 //http://gundem.milliyet.com.tr/bavuldan-cikanlar/gundem/ydetay/1801420/default.htm

    Arşivlerde duruyor.Sayın H.M.Özgür”e balyoz davasında H.Özkök”ün mahkemeye gidip şahitlik etmek yerine darbe iddiası için varda diyemem-yokda diyemem kasaptaki ete soğan doğrayamam lafını hatırlatmış ve sormuştum .Özkök bunu neden söyledi vs diye.Sayın H.M.Özgür cevabında Çetin doğanla aynı resimdemi olacaktı gibi bir cevap vermişti.Bende Çetin Doğanla aynı kardede yer almadıda kimlerle aldı gibi bir başka soru sormuş ancak Sayın Yazardan cevap gelmemişti.Yazdıklarının nezdimde bir mantığı olmadığından uslubuda herkesçe bilinen şekilde olduğundan sorumu tekrarlamayıp kapatmıştım.Kısacası en mahul isim şeklinde tartışması yapılan isim galiba sadece Sayın Yazar tarafından makul bulunuyor…

  2.  
    as as

    ahhaaaa, şu an farkettim, yorumlar onaysız yayınlanmakta, bilerek yaptıysanız, olabilir, ama bilmeyerekse, sakıncalı abiler….burada her şeyi gönlünce yazan üç beş eleman hepimizi zan altında bırakabilir, bilginize….

    •  
      zalim zalim

      Eee dün ben bosuna mi nöbet tuttum? Kendi kendimede ulan yorum yazan olsada calistigimiz belli olsa diyordum :)

  3.  
    as as

    peşin not: yorumları okuyamadım….
    ama, hit olmuşuz da haberimiz yok :)
    okunma ve yorum rekoru yapaydım, guinnesten adamlar çağıraydım, kollarımı açaydım, gitme diyeydim…..
    neyse, şaka birtarafa değil, aklıma bir fıkra geldi, yazalım gitsin…
    40 lı yaşlarda şık bir hanımefendi doktora gider..
    doktor: buyrun efendim, derdiniz nedir?
    şık hanımefendi: doktorcuğum, 3-4 haftadır, karnım, barsaklarım acaip gaz yapıyor..inanılmaz osuruyorum, ama ne koku, ne ses, harika bir durum, fakat barsaklarım ve midemdeki gaz sancısı çok kötü..bakın şu anda bile zart zart osuruyorum, fakat görüyorsunuz, ne koku, ne ses…
    doktor: hımmm, hanfendi, şu ilacı alın, kullanın, bir hafta sonra gelin kontrola…
    bir hafta sonra, hanımefendi muayenehaneye rüzgar gibi dalar, öfkeyle?
    - ne yaptın bana doktor, gazım bitmedi, hala osuruyorum ama, müthiş kokuyor bu sefer….
    doktor: tamam efendim, demek ki burnunuzu açmışız, sıra kulaklarda, alın bu ilacı bir hafta kullanın…der gülerek…

    allah herkese şifa versin….
    gözlerimiz, burunlarımız, kulaklarımız açılsın, en önemlisi de gönüllerimiz….amin….

    son not: kapatmak zorundayım, yine yol göründü…
    meğer neşeliymiş bizim sitemiz:))

    •  
      fatma gurman fatma gurman

      kolay olmayan şartlarda çok kötü şeylerle mücadele ederken bile insan neşesini kaybetmemeli değil mi as kaptan ??? sirius’tan haberlerinizi bekliyoruz, habarınız olsun !!! yazın 1.derece turistik bölge olarak ilan edilen beldemiz sonbaharda aniden 1.dercede afet bölgesi haline şıpşak dönüşmektedir…nasıl oluyor kimse anlamıyor ama oluyor ve zaman zaman mahsur kalıyoruz dünya cennetinde !!! şartlar düzelir düzelmez gördüğünüz gibi eski tas eski hamam devam ediyoruz…son nefes son taksit dendi bir kere…

    •  
      fehimli mestan

      Hem de ne mahsur kalıyoruz Fatma Hanım. Batının batısında elektriksiz bir afet bölgesi. İlker Başbuğ’da yavaş yavaş halkın gündeminden çıkıyor. Geçim sıkıntısı ağır basmaya başlayınca böyle oluyor galiba. Başkalarını takmıyoruz, Başbuğ unutuluyor. Askerlik kısalıp, PKK ile anlaşma yapılınca herşey bitti. Sandıktan Başbuğ çıkmaz, balık hafızalarımız bunun garantisidir bana göre.

  4.  
    fatma gurman fatma gurman

    merhaba arkadaşlar, yağdı yağmur çaktı şimşek gitti bizim elektrikler, kaldık karanlıklarda mum ışığında ilerleyen 21.yy, astrofizikten metafiziğe tornistan…eyvah şimdi bizimkiler cumhurbaşkanını adayımızı bensiz seçmişlerdir diye çok dertlenmiştim ama bir baktım ki halâ devam ediyor seçim, memnun oldum…putin vatikan’a gidecekmiş, resmi ziyaret, kış olimpiyatlarını da rus buzhokeyi milli takımında oynayarak açacakmış, türkiye’yi kış olimpiyatlarında fener rum patriği hükümet adına temsil edecekmiş…eh artık bize de bir sömürge genel valisi atarlar bizim sandıktan çıkaracağımız…on kişiyi geçince, gerçeklikten kuşkulanmak hiçbir işe yaramazmış…on kişiyi geçen her topluluk otomatik olarak savunmaya geçiyormuş ve gerçeklikle aşikârlığın tartışma konusu yapılması karşısında şiddetli bir tepki gösterirlermiş (neleri araştırıyor şu gavur kafası !!!)…hiçbir radikal söz, on kişiden daha kalabalık bir topluluk önünde söylenemezmiş…müslüman türk halkı kendisine sitem gönderen, kudüste ağlama duvarı önünde ağlayarak dua eden yüksek rutbeli teröristi !!! silivriden çıkarıp sandığa atsalar başkan seçer mi acaba ???

    •  
      Gülay Havva

      Merhaba Fatma,geç oldu ama hoş geldin:))Valla uygun adayları bulsaydık yapacaktık bir kaç tur.Atasınlar zati bi vali:))Biz halleşip uygun olanı bulamadık:))Hatırlarını mı kıracağız.Yaparız sandık başlıklı bir orta oyunu.Sen sitem biz Türk halkına idi diyorsun yani!!??Halla halla.Bildiğim biz etkisiz elemanız.Hükmümüz mü var??Cürmümüz mü??

    •  
      fatma gurman fatma gurman

      ben demiyorum sn.başbuğ kendisi dedi ; anlattı durumunu ve gazetecilerin yanından ayrılmadan önce son cümle olarak; “türk halkının takdirine sunuyorum” dedi…ve türk halkı umursamadı bile…sessiz çoğunluk bu, ne dersen de ne yaparsan yap alır yutar, emer, sindirir, siler, süpürür ve hiçirşey arta kalmaz, yansımaz…uzaydaki kara delikler misali…ışığı bile yutuyorlar, ara tara ışık yok, kayboluyor, zifiri karanlık !!! sessiz yığınların gölgesinde toplumsal olan da işte böyle yiyip yutuldu…bundan başka neye sitem edilebilir ki ??? sıfıra sıfır elde var sıfır geriye hayal meyal kala kala bir “simülasyon” kavramı kalmış o da ancak çok hassas ölçüm aletleriyle, karmaşık makinalarla sızıntı olarak hesap edilebiliyor ama anca stephan hawkings gibi yüksek matematik-astrofizik, ultra kimya bilmek ama halâ insan kalmak şartıyla…yani post-modern zamanlar…yani hmö kardeşimizin yazıları buna tipik örnek gösterilebilir…zamanın ruhunu yansıtan içerik ve uslüp…yani bu benim naçizane derleyebildiklerim…mesele şudur ki kendimizi kaybettikçe buluyoruz, kendimizi buldukça kaybediyoruz ve bu aralıksız devam ediyor…hangi fazda olduğunu kişi ancak kendi bilebilir…

  5.  
    serdard

    Sayın Okur,

    İlker Başbuğ güzel örnek!
    Her şeyin sorumlusu Özkök!
    Anlaşıldı!
    Ne var ki, ikisi de enerji ya da narko bazlı değil!
    Bir beyanatla düzeltilecek kadar basit bir konu ise Silivri, BOP, düzeltin o zaman!
    Adı yolsuzluk, hırsızlık, yağmalamaya karışmamış “istihbaratçı” Mehmet Eymür, geçmişte arasına sızdığı darbecileri faş etmişliği var!
    Talimat geldi mi, kimseyi dinlemez, satar!
    Çürüme derinlerde!
    Balçık!
    Magma tabaka!
    Özkök ya da Başbuğ vb üzerinden politika yapmaya literatürde “sıfır maliyetli” politika diyorlar!
    Gelelim ana hikayeye:
    Manşette İlker Başbuğ’u göremedik!
    Madem Başbuğ sizler için önemli o zaman soru ortada:
    Başbuğ o açıklamada kim’lere sitem etmiş olabilir?!
    Satan’lar kimler, hangi sermaye grubu?!
    Levent Ersöz Paşa’dan Özal’ın normal yoldan ölmediğini iddiasının kaynağını araştırmasını isteyen “çevre” hangi çevre?!
    Sözün özü:
    2007 çapraz bulmacasını kimler çözdü?!
    Silivri hangi “Hizmet”in eseri!
    Fehmi Koru’gillerle kolkola girerek kor’düğüm çözülür mü?!
    2014 çapraz bulmacasını, 2007′deki kadro çözmeye kalkarsa neler olur?!
    Vs.
    Nokta.
    HM

    •  
      Gülay Havva

      Tusiad ülkeyi satanlardan değil mi??Her daim üstelik.O halde hangi sermaye grubundan bahsediyoruz??Satanlar…satmayanlar…2007 bulmacası çözüldü mü??Güç dengeleri değişmediği sürece T.C ne bağlı milli olanlar gücü ele geçirmedikçe kim neyi çözerse çözsün ne değişir ki??Ha Ali-Veli …Ha Veli- Ali…Başbuğ için kim önemli dedİ ki??Önemli olan TSK.TSK nın bağımsız Türkiye idealinin olması.Kim yahuu şu fkorugillerle kol kola giren???Bozuk plak olsa anca bu kadar olur.Öğğrk Vallahi!!!…

  6.  
    Gülay Havva

    Reel politika üzerinden siz ikinci bir isim önerin o halde Sayın Özgür.Değerli olanlar maalesef ülkemiz realitesine uymuyor.Ülke realitesine uyan isimlerde gözden kaçırdığım isim olabilir mi??Bilemiyorum ancak değerli olmuyor.Ne yazık ki!!…Başbuğ “un son açıklamasına göz atmıştım.Kimedir o sitemler.Size-bana-diğer arkadaşlara sitem edecek hali yok.Subaylar tutuklanırken Başbuğ;Yargıya güveniyoruz felan diyordu.E bu durumda kendi tutuklanışında ses etmeyip yargıya güven tazeleyen TSK ya da sitem edecek durumu yok.İyi kötü uyum içinde çalıştığı RTE nadır sitemi mesela.Güledir.Ancak RTE da ne dedi;Emekli olduktan sonaa örgüt neyse hülloğğğ.Yani birlikte çalıştığımız zaman bi mazarat yoktu ben bilmem ama tutukluluğundan da raatsızım yaptı.E fidanmıdır Başbuğ.Sonuç yatılıyor işte damda.Başka hangi adres olabilir==ABD dir.O kadar kitapta yazmış vede çekiç güç gereklidir,barış için ABD şarttır dedi.Yine olmadı velhasıl.Kimedir sitemi ??Başkaca adres varmıdır özetle??

    •  
      Gülay Havva

      Bu arada as nerelerdesin Allah aşkına ??

    •  
      as as

      kamerun’dayım sayın gülay havva, yazımı brüksel’de yazdım, afrika’ya uçtum, o zencük senin, bu meydan benim diye diye deliler gibi koşturmaktayım..buralarda internet bir var bir yok, uçuş da bol, giremedim haliylen..ve de yorumları okuyamadım, ahanda yarım saat sonra gene uçuş, nasılsa internet düzeldi biraz..

    •  
      Gülay Havva

      Sende hoş geldin diyeceğim As ancak anlaşılan bi uğrayabildin.İyi okumalar sana.İyi uçuşlarda:)))

  7.  
    serdard

    Sayın Okur,

    Gordion Düğümü?!
    İsim aramaya devam.
    Adı geçen isimler değerli isimler!
    Ne var ki, gönül’deki değil, real politik üzerinden seçilme ihtimali olan isim’lere bakalım demiştim!
    Silivri’yi önce boşaltıp sonra yeniden dolduracak isim’lere değil!
    Neticede şu an 2014′e girdik!
    Kaldı ki, bahsi geçen Özkök, AB arka planlı!
    Şu an AB diye bir şey olmadığına göre, bunca tatlı heyecan boşuna!
    Sorum şu:
    İlker Başbuğ’un son açıklaması neden görmezden gelinmiş olabilir?!
    http://www.odatv.com/n.php?n=ben-olmeye-gidiyorum-sizler-de-yasamlarinizi-surdurmeye-gidiyorsunuz-2411131200
    Başbuğ’un kimlere sitem ediyor olabilir
    Selamlar.
    HM

  8.  
    Gülay Havva

    Neden-sonuç ilişkisi kurmadan değerlendirme yapılmaz.Yapılırsa dam üstünde saksağan olur.Sorulardan biri ne olmalı geniş manada.Bu güne nasıl geldik?Bu güne nasıl geldiğimiz sorusunun cevabını tüm detayları ile veremezsek, ne bugüne ilişkin reel çözümümüz olur nede sorunsuz yarınlarımızı planlayabiliriz.Biz köylü bir toplumuz.Köy enstitüleri eğitim için süper bir fırsattı.Babam ve kayınpederim o kadrolarla eğitim gördüler.Nasıl yurt sever ve iyi öğretmenler olduklarını biliyorum.Bu toplum o eğitimi almaya devam edebilse idi bunca fırıldakta çıkmazdı içimizden,bunca koyun-kuzuda.Bugün böyle bir gündemimizde olmazdı.Babanın anneyi şeyetmeseydi ne olurdu hikayesi değil bu.Sivili- askeri bu halk bilimsel nitelikli yaygın eğitim görsün istemedi.Eğitimsiz halk kolay güdülürdü.Askere haksızlık mı yapıyorum??Hötünden zötünden geçilmediği yıllarda eğitim için ne istemiş??Bu onun işi değil mi diyeceğiz.Peki darbe onun işi olsun,bu ülkenin aydınlık yüzünü işkence,idam,hapis şeklinde karatmak onun işi olsun.Ha kendi içinde de habire temizlik yaptı durdu.12Eylül 1980 ve hopp geldik bu güne…Ben tam bağımsız Türkiye diyorum bana AB arka planlı olduğunu söylediğiniz H.Özkök”ten bahsediyorsunuz.H.Özkök ile ilgili yazdıklarınızı okudum.İkna olmadığım kısım mesela şu;H.Özkök bu ülkenin genel kurmay başkanı iken yaşadıklarımız malum.G.kurmay başkanı iken T.C.nin işine yarar ne yaptı?Balyoz vs dava süreçlerinde ne yaptı?İktidar nezdinde bunca itibarı nereden geliyor?Eksik bırakmayayım ben ne cemaatçi nede AKP li dedim Özkök için.Daha öncede bunu tartıştık.Onca subay yargılanırken darbe hikayesi için varda diyemem yok da diyemem kasaptaki ete soğan doğrayamam diyerek tarihe de geçirdi kendisini.Piyasada adı geçenlerin içinde benim için uygun olan bir kaç isim var ancak asla egemenlerin işine gelmez ve seçtirmezler.Mesela Emine Ülker Tarhan.Pırıl pırıl bir isim .Çevik bir falan filan hiç işim gücüm olmaz isimler.Hatta içeride olmasına itiraz etmeyeceğim bir kaç isimden biri çevik mesela.Fırıldakları sevmem.Hele çevrilen fırıldaklar bunca boğuyorsa bizi.

    •  
      Gülay Havva

      Nietzsche:))Hatırladım.Az arızalı değildir zati o da!!:))

    •  
      Gülay Havva

      Bu süreç halkın gücünün farkında olup deftirin gidin demesinin dışında bitmez.Asalaklar ve her türlü haşarat için doğru ve etkin ilaçlama şarttır.

    •  
      zalim zalim

      Ümit Kocasakal’a ne dersiniz?

    •  

      Zalim Ümit Kocasakal da olabilir.

    •  
      Gülay Havva

      Ümit Kocasakal”da süper olur.Bende bir kaç isim var derken kasdettiklerimdendi.Ancak Sayın Kocasakalıda asla istemezler.Bu sistem içinde bu ve benzeri isimler dünde kabul görmezdi.Sistem AKP öncesi o denli kokuşmuş olmasa idi zaten AKP doğ-a-mazdı bu ülke topraklarında…

    •  
      fatma gurman fatma gurman

      büyük ve kadim dedikodu; lou salome nietzsche’nin sevdiği kadın ama o kadın şair rilke’ye aşık rilke de ona…frederic nietzsche salome’ye mektuplar yazıyor…hem de ne mektuplar…salome adı ortadoğudan dünyaya yayılan bir söylencenin kahramanının adı; zamanla bütün insanî özelliklerini yitirip canavarlaşan bir yaratık…herhalde günün bir vakti fena efkarlandı frederic ah ülen ah elimde bir kırbaç olaydı şu kalpsiz sevdiceğimi bir güzel dize getirirdim ki dünya görürdü diye düşünüp derhal o cümleyi kaleme almıştır tahminini yürütüyorum…kadın erkek farketmez karşılıksız aşk insana neler dedirtir ve neler yaptırır, değil mi ??? aşık yarı meczuptur hatta tam…fakat ne demiş şarkılar; “aşksız hayat bir ölüm”…bu da anadolu’dan bir selam aşka ve hayata, şerefe…

  9.  
    serdard

    Sayın Okur;

    “sn.HMÖ, H.Özkök konusundaki azminize hayranım.
    ama merak ediyorum bu ısrar niye.???
    tartışmanın da asıl nedeni bu.???”
    Demişsiniz!
    Sayın Okur;
    İletişim,algı sakatlığı!
    İyi ya ben de diyorum ki, bir isme karşı çıkarak çözüm üretilmez!
    Tartışmanın sizin tarafınızdan anlaşılmayan nokta’sı da bu!
    Özkök, kıyıda!
    Yok farz edin; ki yok, emekli!
    Yeni isim?!
    1 numara kor’düğümü kimin üzerinden çözülecek?!
    Basit soru!
    Anlaşılmayacak bir şey yok.
    Düşünmeye devam.
    2007′de bu kadar tartışılmış olsa idi Silivri kor’düğümü yaşanmazdı değil mi?!
    Sorun, yeni sorunlar doğurarak çözülmez!
    İş yapmak demek sorun çözmek demektir.
    Vesselam.
    Saygılar.
    HM

    •  

      2007 de Cumhurbaşkanını halk seçmiyordu. Eğer öyle olsaydı emin olun Abdullah Gül bugün Köşk te olmazdı.
      Ha… diyeceksiniz ki,AKP iktidar da olduğu için sonuç farklı olmazdı.
      Ama biliyorsunuz,ikinci turda RTE farklı bir isim arıyordu,B.Arınç,partimizin adayı A.Gül’dür diye duyurarak emri vaki yaptı.MHP de bir avuç tuzla yerini aldı.
      Peki kim olurdu. Öyle sanıyorum ki,CHP nin düşündüğü isim Abdüllatif Şener idi. Hiç olmazsa RTE ye tars biri olarak düşünülüyordu. A.Şener A.Gül den farklı mı olurdu? Tabiki hayır.
      Sonuçta aynı görüşün farklı modelleri. Ama en azından İngiltere kraliçesinden nişan alıp, Ahmet Kaya2ya ödül vermez ve güzel şeyler olacak diye alttan alta küresel plana destek olmazdı. Kısacası kötünün iyisi olurdu.Ya da bambaşka biri çıkardı.
      Şimdi ise halk seçecek. Yani H.Özkök’e takılıp kalmamız gerekmiyor.Adam kıtlığımı var?
      Bulunur elbet T.C. ne layık bir yurtsever aday.

    •  

      sn.özgür, H.Özkök tutmayacak.tutmazda. o halde olmayacak duaya amin demeyip farklı kişiler üzerinde beyin cimnastiği yapalım. özköke karşıyız diye illede çevik bir’ci mi sayılacağız.
      mesela bence de E.Ülker tarhan olabilir,kamer genç olabilir hatta pek tutmasam da h.cindoruk olabilir. yani onların a..gülden de h.özköktende fazlaları var eksikleri yok.

      neden kayıp trilyon davasından yargılanan biri cumhurbaşkanı oluyorda,bugün artık kaset olayının komplo olduğu çoğunluk tarafından benimsenen deniz baykal olmasın.
      bu arada deniz baykalın da sıkışınca f.g. ne selam göndermesinide unutmuş değiliz.
      eğer .özköke takılıp kalınmasa kimbilir ne adaylar çıkarılır.
      aslında benimm başbakanlık olmazsa cumhurbaşkanlığı için tek adayım Sayın ENGİN ALAN dır ama bahçelininde yardımızyla o yok edilmek isteniyor.
      o halde tartışmayı cumhurbaşkanlığı için yaraşır adaylar üzerine yapalım.

    •  
      kızıl-elma

      Nhizalcığım, bence de Engin Alan !
      Fırıldaklardan gına geldi!

    •  

      Sn.Özgür, tamda Hilmi Özkök neden olmaz konusuna iyi bir örnek Sn.İlker Başbuğ.
      GKB lığı yapmış bir arkadaşı terörist diye yargılanırken kılını kıpırdatmayan,onun yerine kendi zamanında KKK lığı yapmış aytaç yalmanla darbeyi ben önledim tartışmasına giren dava ile ilgili konuşurken de muğlak cümleler kuran (ki o verdiği ifade de kamuoyu baskısıyla verilmiş adet yerini bulsun ifadesiydi)birinden cumhurbaşkanı olamaz.olmamalı.

    •  
      subtle subtle

      Neşe hanım,Deniz Baykal’ın ”f(k)etoya selam mı yoksa ilan mı?” gönderdiği konusu hala tartışmalıdır bence..!?Neticede,kırk yıllık bir siyasetçiden bahsediyoruz..Bu arada,ücretsiz bir bilgisayar yazılımı kullanmamdan dolayı yaptığım ”noktalama işaretleri” hataları için tüm arkadaşlardan özür dilerim..Bir diğer özürüm de,peşinen,şu yapacağım okur-yazar-imece(tör) geyikleri için gelecek:Yeter gari!SIKILDIM..SIKILDIK..İşimize bakalım(mı?)..!

  10.  

    sn.HMÖ,H.Özkök konusundaki azminize hayranım.
    ama merak ediyorum bu ısrar niye.???
    tartışmanında asıl nedeni bu.???

  11.  
    serdard

    Sayın Okur;
    Sayın Havva, Turkuvaz Gazi, Aydemir vb,

    “Kadınlarla buluşmaya gidiyorsan, kırbacını yanından eksik etme!”
    Nietzsche
    Bu kapsamda okur demiş ki:
    “AKP iktidarına kimler su taşıdı sorusunun cevabı ortada.Dünün tüm muktedirleri.12 Eylül 1980 darbesinin neden yapıldığını sorgulamayan ve 12 Eylül darbesi için yaratılmış “terör vardı ordu duruma el koydu “cevabını doğru kabul edenlerin Türkiye”nin bu gün geldiği noktayı doğru tahlil edebilmeleri olanaksız.”Bu günün hikayesi dünde yazıldı”gayet veciz de, dün hangi dün??”
    Ardından eklemiş:
    “Hadi taa köy enstitülerinin kapatılmasına kadar da uzamayalım.Kaldı ki sarı öküz bence köy enstitülerin kapatılması gibi.Çok yakına, hakikaten düne dönelim.Ne yaptı şu anlı şanlı paşalar??Soru yanlış zaten.Kimler bu değirmene su taşıdı?Yaz yaz bitmez.Soru; kimlerin gelinen bu noktada sorumluluğu yok?Var mıdır hiç bir şekilde sorumluluğu olmayan??”
    Elcevap:
    Okur’umuzun cevap’ının “birinci kısmı” durumu net izah ediyor!
    Doğru soruyu soruyor!
    İkinci kısım’a ise bizim köy’de ip’e un serme, “mugalata” diyorlar!
    Yani?!
    “Baban anana uçkur çözmeseydi sen olmazdın” gibi sorunlu bir matematik!
    Sorun anada mı babada mı yoksa yanlış yol’a gitmekte ısrar eden hazcı evlat da mı?!
    Anne bana kendi yanlışlarına, borçlarına çocuk’u dahil etmiş ise çalmak mı gerekir, yoksa?!
    Vs.
    Hülasa:
    Dün, yakın tarih; 2007!
    ‘Çankaya Çapraz Bulmacası’nı kimler’in çözdüğü ortada!
    2014′te de aynı kadro’ya çözdürmek istiyorlar!
    Konu bu kadar basit!
    http://www.yurdumacanfeda.com/tr/?p=18038
    Ezcümle:
    Soru basit?!
    ABD / İran sulh’ünü üreten “Enerji bazlı İngiliz şirketleri” Barzanistanın arkasında olabilir mi?!
    http://www.birlesikbasin.com/ocalan-bolucu-degildir..-27538h.htm
    http://turkish.ruvr.ru/2013_11_25/Putin-Vatikanda-Papa-Francis-ile-bir-araya-gelecek/
    ….
    Bir başka deyişle, aynı adres’ten bir başka isme verilmiş benzer cevap:
    Elcevap:
    Sayın Okur,
    Doğru soru sorana ya da iş’ini doğru yapana kim neden kızsın!?
    Hikaye ortada!
    Sizin gibi bir okur sordu, var mı öneriniz!
    Cevap olarak; Hilmi Özkök adını ortaya koydum!
    Gerekçelerini açıkladım, sonra da altına not düştüm:
    Önerimi beğenmedi iseniz ‘aynı ağırlık’ta yeni isimler bekliyorum dedim.
    Hikaye bu!
    Siz de yeni isim önermeden, ezber resim üzerinden sorgulama yapmışsınız!
    Bu anlamda birkaç satır:
    1. Hilmi Özkök, AB arka planlı! Bakışı bu! Yani askeri darbeye sıcak bakmıyor! Milli duygular ortak, üslup farklı! İki yüzlü zamanlar! Neo 27 Mayıs süreç’inin arka fon’unda AB var, diğer yüz’ünde ise 28 Şubat’ın avlanmış, “ulusal güvenlik sorunu” yaratan bazı yüz’leri yok mu?!
    2. “Büyük Resim” üzerinden post modern savaş’a bakılacak olursa süreç’in neden uzun sürdüğünü anlamak kolay! Acarkent’te mukim “haz uykusundan uyanmak istemeyenler” üzerinden bakılırsa, bir kişiyi (Özkök) suçlayıp iş’in içinden sıyrılmak mümkün! Ne var ki, resim ortada! Ağızların tad’ı bozuk! Süreç; ikna olmak istemeyenleri ikna edecek kadar da hakiki, sert! Kaldı ki, Gül’ü Çankaya’ya çıkartan onlar değil mi?! Neden “aman ağzımızın tadı bozulmasın” diyenler, TSK’yı Silivri’ye toplama operasyonuna “Dur” dememişler, diyememişler! Çevik Bir o sırada Çalık üzerinden Gül’e danışman değil miydi?! Çok yazdık!
    3. Çevik Bir, masayı yumrukladı, kodu mu oturttu! Kıvrıkoğlu, bin yıl sürecek dedi. Başbuğ çok sert mesaj verdi! Sonra bir deprem, bir ekonomik kriz, yine Bahçeli ve AKP başımızda! Netice ortada! Atatürk Türkiyesi’nin altından zemin kaydı gitti. Rüzgar yaparak sorun çözülmüyor! Üslup’a bakıldığı kadar, netice alıp almadığına bakmak da önemli! 2013 Sonbahar realitesi; 28 Şubat’ın 1′i, AKP, Gülen, Topaç’gil familya koyun sürüsü gibi “ak’çeli mecburiyetler” üzerinden kıyamet’e doğru koşmuyorlar mı?! Aynı anda AKP & Gülen ve kazanç ortakları ısparmaça, değil mi?! Siz isim üzerinden gitmek istiyorsunuz, analiz isim kapatılarak yapılır, sonra çözüm kapsamında isim hanesine abc diye not düşülür.
    4. Çetin Doğan, ABD, Londra, İsrail üzerinden “Balyoz”dan yana taraf! AKP’nin askeri darbe ile devrilmesini istiyor! Çözüm’ü böyle resim’lendiriyor. Sakıncası yok! Özkök ise görev süresi içinde adını anmadan bahsettiğiniz 28 Şubatçılar’la ters düşmesinin nedeni bu olamaz mı?! “Zamanlama”!? Üslup, bakış farkı!? Türban için laik Türkiye’yi kurtarma rüzgarı yapanların yağmalamaya dair sözü var mı?! Telekom?! Tavanda kurulmuş BOP’eşbaşı AKP kimin üstüne yıkılacak, soru bu! Özkök, bekleyip büyük resim’deki süreç’in sonlanmasını istiyor! Ortaya çıkan bu! Fatura ortada, çevrilemez, batık hazine yük’ü! Avrupa’da devletler batık maliye üzerinden “domino taşı” gibi devrilmedi mi?! AKP’yi getirenler de İran’la savaş alacağını tahsil etmiyor mu?! İsrail, Masonlar, hem buradaki hem de dışarıdaki Yahudiler stres altında!
    5. Özkök, AKP’ye sıcak bakıyor olsa idi, AKP’den vekil olurdu, Milli Savunma Bakanı olurdu, AKP’li sermayeye danışman olurdu, AKP’ye destek veren futbol kulübüne üye olurdu! Böyle bakmak da mümkün!
    Sözün özü:
    Şartlar üslubu belirler!
    “Balyoz”, gerçekte kimin başına inmeli!?
    Doğru soru bu!
    27 Nisan’da yapılan uyarı ortada!
    Sizin gibi soru soranların merağını giderecek kadar buz gibi bir resim var karşımızda!
    Çankaya’daki Gül’e İMECE yapanlar, TSK’yı sanık, PKK’yı tanık, Atatürk Türkiyesi’nden yana saf tutanları “olağan şüpheli” haline dönüştürmediler mi?!
    Şimdi de Çiçek / Kılıç üzerinden Barzanistan’a İMECE?!
    Soru ortada:
    2007 sonrası, Acarkent’ten kimler Barzanistan’dan iş, ihale aldılar!
    Yani?!
    Hilmi Özkök, görev süresi içinde, AKP’den kendisine en üst düzeyde gelen, başta bu satırların yazarı olmak üzere birçok sivil / asker Atatürkçü ile ilgili “çete kapsamına sokup dava açalım” tekliflerine izin vermiş mi vermemiş mi?!
    Özkök’ün izin vermediği soruşturma dosyasına 28 Şubatçılar, Gül, Gülen, RTE neden izin vermiş!
    Bir başka soru:
    Özkök, kurum içindeki hangi rütbede olursa olsun yolsuzluk dosyasını ortada somut done varsa, yargı’ya yollamış mı yollamamış mı?!
    Yani?!
    “Var da diyemem yok da diyemem” nedir!?
    Elcevap:
    AKP, Gülen, Gül & Erdoğan (Londra) üzerinden “28 Şubat tayfasını” yani kendilerini iktidar’a taşıyan kadroyu içeri toplama kararı almış, yoklama çekiyor!
    Bu durumda ne denilmesini bekliyorsunuz:
    “Durun siz kardeşsiniz!”
    Mi?!
    Geçiniz!
    28 Şubat’ta büyük resim’deki “Plan: BOP” atlandığı için AKP & Gülen iktidar dönemi yaşandı!
    Atlandığı için diyorum, bilindiği halde atlanması ihanet, diğeri gaflet!
    Ceza, idam’lık suç kapsamında!
    İp, araba tamponu, tıbbi vs.
    Yani?!
    Hikaye ortada:
    Öncesinde, laik çürüme, rüşvet sarmalı yüzünden Atatürk Türkiyesi yara aldı!
    Çiller Özel Örgütü?!
    Susurluk’a dolayıp Ergenekon / Silivri komplosu’nu üretmediler mi?!
    Sadece gizli tanık olarak kullanılan PKK’lılar mı var yoksa Susurluk ekibi bu işin tam göbeğinde mi?!
    Çiller, Ağar, Özkan vb.
    2003 – 2013 aralığında da “Allah’la aldatanlar” Türkiye’yi soydu, soydurdu, şimdi iki toksik
    varlıktan bir çözüm üretilmek isteniyor.
    Yani?!
    İran’la savaş üzerinden Barzanistan!
    Netice:
    Sayın Okur,
    Kızmaca gücenmece yok!
    Bu yazdıklarım “bana göre”, bakış açısı!
    Kaldı ki, “özde laik” Çankaya için Hilmi Özkök sadece güçlü bir isim, örnek!
    Emekli, Urla’da, Berlin + arka fon resmi üzerinden kendi aklı ile bulmaca çözüyor!
    Başka güçlü örnek’ler de bulun diyorum.
    Sizler diyorsunuz ki, isim vermem “ama” Özkök iyi “ama” ne dersiniz?!
    “Ama” geldiği an önceki tüm sözler asitlenir, bunu az Türkçe bilgisi olan herkes bilir!
    Ama’sız bir süreç bu!
    Özetle hikaye şu:
    Özkök’ü yıpratamaz mıyız!?
    Bakış sakat!
    İmkanlar geniş, yıpratın elinizde yok yok!
    Direkt ya da medya üzerinden kendisine sorun!
    Hülasa:
    Sizler de ne zaman kendi aklınız ile bulmaca çözmeye başlarsanız, işte o zaman “güvenlik zafiyeti” ortadan kalkmaya başlar!
    Çürüme!?
    Enerji & Narko bazlı rüşvet zinciri!
    Parçalanma’nın eşiğindeyiz!
    Yani?!
    Kimi okur, görsel zekalıdır, görmeden inanmaz!
    http://gundem.milliyet.com.tr/izmir-i-kurtaracak-merkez-de-sular/gundem/detay/1797570/default.htm
    HAARP?!
    Deprem olacak ki, yıkımı görsün!
    Finansal nakit akışı görecek ki, vehametin farkına varsın!
    İç savaş!
    Rüşvet üzerinden avlanmış ulusalcı / dinci kamplaşma üzerinden çıkartılan yeni anayasa’yı görecek ki, Barzanistan’ı kimin eli ile inşa etmek istediklerine ayıksın!
    Türkiye ile İran’ı savaştırmadan Barzanistan’ı kurmak mümkün mü?!
    Geçiniz.
    “Enerji / Narko bazlı rüşvet, diş kirası” üzerinden avlanmış olanlar üzerinden İran savaşı!
    Barzanistan!
    Sarmal bu!
    Özkök’lü ya da Özkök’süz bu sarmalı nasıl aşacağınıza kafa yormanızda fayda var!
    On yıldır “Nasılsın?” diye sormayanlar, görmezden gelenler, bugün köşeye sıkıştıkları için bana soru soruyorlarsa, bana sorduğunuz sürece, “benim bakış açıma göre, cevap da hakikat da ortada” der yazar çizer geçerim!
    Sayın Okur,
    İsim önermeden, çözüm’e katkı yapmadan soru sormak kolay!
    Çankaya için alternatifli isim üzerinde çalışmamış iseniz AKP’den Gülen’den nasıl hesap sormayı bekliyorsunuz?!
    Acarkent, Yeni Gün, Çiller vb “büyük”lerin neyi ne kadar bildikleri, öngördükleri 2007 çözüm’ünden ortada!
    Saygılar.
    HM

  12.  
    Serdard

    Sayın Okur,
    Sayın Talat Aydemir;

    İsmiyle müsemma nedir bilirsiniz!
    Arif’e tarif gerekmez.
    Mahlas olarak kullandığınız isim, şair değildi!
    27 Mayıs?!
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Talat_Aydemir
    Bu kapsamda sizin gibi duruş’u net bir okur’u burada yakalamış iken bazı hususlardaki düşüncenizi öğrenmek isterim.
    Lütfedip cevap verirseniz, okur da merak’ta kalmamış olur.
    Çok kimlikli, kişilik parçalanması yaşayan Fehmi Koru, Ergenekon’da içeri alınacak isimler için önceden köşesinde fetva veriyordu!
    İsim açıklıyordu.
    Alçak, şerefsiz vs geçtik bunları.
    Velev ki, darbe oldu!
    http://www.youtube.com/watch?v=ZNxXe8vuMYg
    Askerleri Silivri’ye toplatan hain’ler, işbirlikçiler hakkında ne düşünüyorsunuz!?
    Gül, Gülen, RTE, Gökçek, Çiçek, Özel vb.
    Hülasa, Topaç yazar Fehmi Koru’yu neresinden asmalı!?
    a. Pipe line’nından
    b. Dilinden
    c. Mabadından
    d. Kulağından!
    e. Hepsi.
    Sözün özü:
    Burası şiir dostları grup’u olmadığına siz de ismiyle müsemma bir okur yazar olduğunuza göre, elcevap:
    Netice:
    Ziya Paşa’dan:
    Yıldız arayıp gökte nice turfa müneccim
    Gaflet ile görmez kuyuyu reh-güzerinde
    (Birçok acemi müneccim gökte yıldız ararken gaflete dalarak yollarındaki kuyuyu görmezler.)
    Nokta.
    HM

  13.  
    Serdard

    Sayın Editör;
    Sayın Okur,

    İletişimde temel kuraldır, karşındakinin anladığı kadar varsın!
    Üslubu beyan ayniyle insan!
    Ayinesi iştir kişinin laf’a bakılmaz!
    Amaç üzüm yemek mi yoksa bağcı’ya yoklama çekmek mi?!
    Sözün özü:
    Bu içi boş tartışma nerede nasıl son bulacak?!
    Soru soruyorsunuz, cevap veriyorum, sonra ben soruyorum cevap yok!
    Madem cevap yok, bu neyin kıvranması!
    Netice:
    Bu yazışmalardan ortaya çıkan hakikat AKP ağır yıkılmış!
    Vs.
    Nokta.
    HM

    •  
      Gülay Havva

      Sayın Yazar,
      1)”karşındakinin anladığı kadar”; “karşındaki” için varsın.Sizin yorumlar-ım-ız-dan anladığınızın anafikri;sizin için AKP ve avanesindeniz.
      2)Size soru sormadım.
      3)Sorunuza cevap verdim.Daha öncede vermiştim.Yazılanlar kafanızda ki formüllere uygun olmayınca, beyniniz okuma yapmıyor,yok sayıyor olmalı.
      4)”..Amaç üzüm yemek mi yoksa bağcı’ya yoklama çekmek mi?!…”Alışkın olduğunuz tarzın dışında bir tavır gördünüz sisteminiz yandı.Onca kibir ve hakaretlerinizden sonra dün tartışmayı toparlayıp sonlandırma şeklim sizi ezdi.Samimiyetimi sorguladınız ve yoklama çektiğimi düşündünüz.Bunca paranoyaya bünyeniz nasıl dayanıyor??Rab”biniz yardım etsin.
      5)Madem tartışmak istemiyorsunuz, her durumdan ne demeye vazife çıkartıyorsunuz?Bakınız;Talat Aydemire açtığınız yeni cephe!…
      6)Siz buradaki yazışmalara hangi başlıkları attığınızın farkındamısınız??Mesela;Çankaya savaşları.Bu yazışmadan çıkarttığınızda;
      “…Netice:
      Bu yazışmalardan ortaya çıkan hakikat AKP ağır yıkılmış!…” :) ))))Siz yüksek siyaset filan derken böyle ordan- burdan,sineğin kanadından; yurdum için çıkartımlar da bulunup,onları mı paylaşıyordunuz-paylaşıyorsunuz yazılarınız da??.Şurada bizlerden bile “cemattçi,çiçekçi,gülcü çıkarttınız.Diğer tartışmalarınızdada tavrınız hep aynı.Bu durumda bir siz varsınız bu memlekette yurtsever birde çömezliğinizi kabul etmiş-edecek kim varsa:))Dün yazdığım gibi ne yazmış diye tıklıyordum artık böyle bir merakım bile kalacak mı?Sanmıyorum.
      7)Bir insanın kendisine yaptığını kimse ona yapamazmış cümlesinin açıklaması gibisiniz!…

  14.  
    06 anka 06 anka

    Varıp gurbet ile vasıl olunca
    Dostlardan haberi al melül melül…
    Değerli as duygularınızı anlıyorum,sıla özlemi,vatan sevgisi ve üzerine eklenen ‘Ne olacak bu memleketin hali?’ endişesi…Güzel şeyler olacak, hayırlara vesile olacak :) diyorum.
    Sayın Hayrullah Mahmut Özgür sevdiğimiz bir yazar,ilginç bir üslubu var.Ancak okurla yazışmaya girdiğinde kırıcı olabiliyor.Kırmak kolaydır da,kırdıktan sonra yapıştırmak o kadar kolay olmaz; kırılıp yapıştırıldığı bir şekilde belli olur.Kişilik sayısının dünyadaki insan sayısına eşit olduğunu düşünürüm. Herkes her olay karşısında aynı tepkiyi vermeyebilir,herkesin bir tarzı vardır. Sayın Özgür’ün tarzı da budur,saygı duyarım.
    Ancak biz önce GavurEge’de sonra Yurduma Can Feda’da bir aile gibi olduk.Birimize yöneltilen kırıcı bir ifade hepimizi üzer.Kırıp dökme manadan mana çıkararak,kişinin kendi cümlelerini ters yüz ederek yapılıyorsa daha fazla üzer.Paylaşamadığımız nedir?Aynı safta değil miyiz?O halde?
    Değerli Gazi gerek üslubu gerek düşünceleri bakımından takdir etttiğim bir yorumcu arkadaşımız.Defalarca Fehmi Koru suçlamasına maruz kaldı,gene de çizgisi dışına çıkmadan cevapladı.Sonuç?
    Size ve değerli Gülay Havva’ya da benzer şekilde davranıldı.Hepimiz üzüldük.
    Özellikle sizin,hemşerim şu şu nedenlerle benim seninle bir sorunum yok,olamaz da anlamındaki yazılarınıza bile tepki gösterildi.
    Değerli Gülay Havva soru sormak,bazı konuları tartışmaya açmak istedi.Tepki gecikmedi.
    Oysa öyle güzel bir kültürün mirasçılarıyız ki,yolumuzu aydınlatacak,davranışlarımıza yön verecek o kadar özlü sözler,öğütler var ki!
    Mevlânâ diyor ki:
    - Cömertlik ve yardım etmede akarsu gibi ol
    - Şefkat ve merhamette güneş gibi ol
    - Başkalarının kusurlarını örtmede gece gibi ol
    -Hiddet ve asabiyette ölü gibi ol.
    - Tevazu ve alçak gönüllülükte toprak gibi ol
    - Hoşgörülülükte deniz gibi ol
    - Ya olduğun gibi görün,ya göründüğün gibi ol
    Yunus Emre diyor ki:
    ..Ben gelmedim dava için,benim işim sevi için
    Dost’un evi gönüllerdir,gönüller yapmağa geldim..

    •  
      Talat Aydemir

      Sayın Anka,
      Yunus atadan bahsedince aklıma başka bir şiiri daha geldi.

      Keleci bilen kişinin yüzünü ağ ede bir söz
      Sözü pişirip diyenin işini sağ ede bir söz

      Söz ola kese savaşı söz ola bitire başı
      Söz ola ağılı aşı bal ile yağ ede bir söz

      Kelecilerin pişirgil yaramazını şeşirgil
      Sözün us ile düşürgil dimegil çağ ede bir söz

      Gel ahî ey şehriyâri sözümüzü dinle bâri
      Hezâr gevher ü dinârı kara taprağ ede bir söz

      Kişi bile söz demini demeye sözün kemini
      Bu cihân cehennemini sekiz uçmağ ede bir söz

      Yürü yürü yolun ile gâfil olma bilin ile
      Key sakın ki dilin ile cânına dağ ede bir söz

      Yûnus imdi söz yatından söyle sözü gayetinden
      Key sakın o şeh katından seni ırağ ede bir söz

      Yunus Emre

      (Keleci burada söz, özlü söz demektir. Fiillerin sonundaki -gil eki, eski bir emir kipi ekidir)

  15.  
    Gülay Havva

    Sayın Yazar,bu yazdıklarınızı ciddiye almasam mı??:))Can sıkıntısından mı yazdınız???Ciddi ciddi yazdıysanız lütfen bir ruh sağlığı merkezine mi nereye ise gidin.Kendinize bunu yapmayın.İnsanların ruh ve akıl sağlıklarında da sıkıntı çıkabilir.Şaka değilse bu yazdıklarınız lütfen halinize baktırın!…

  16.  
    Gülay Havva

    Sayın H.M.Özgür sizinle tartışmak bence olası değil.Çünkü ben sizin şifre gibi anlatımlarınızdan zati bir şey anlamıyorum.Ayrıca ya sizin düşündüklerinizi onaylayacağım yada hakaretlerinize katlanacağım.İkisini de yapamam.Sizin yurtsever olduğunuzdan kuşkum yok.Yaptığınız savunmayı çok beğendim.Onurlu ve yürekli buldum .Aynı ülke insanı olmaktan gurur duydum.Sizinle tartışabilmeyi çok da isterdim kendi adıma.Buna izin vermediniz.Yazılarınızı hala tıklıyorum evet.Merak ediyorum ne yazdığınızı.Kızmayın lütfen samimi olarak yazıyorum.Cidden çok tekrar var yazılarınızda.O özlü sözleri okumadan geçiyorum zaten artık.Gündemde bezdiriyor hepimizi.Eminim sizide.Hep aynı şeyler.Hep aynı yüzler.

  17.  
    Gülay Havva

    Sayın Yazar benim yazdıklarımla bile hislenen siz sanıyorum kimi reklamlarda ve/veya kimi çizgi filimlerde de hisleneceksinizdir:))Hisli olmak iidir:))Zati okurlarınıza filan yazdıklarınız çok hisli olduğunuzu hissettirmişti bana:))Okur yorumlarını ne şekilde okuyorsunuz bilemiyorum??Sizi okuyan,anlamaya çalışan insanları spastik sandığınız garanti.Sizde ki ve haşmetli sultanımızda ki kibrin maşallahı var:))Neyle beslendi de böyle obez oldu egonuz kibriniz bilemiyorum:))(Sinircelenmeyin diye habire gülüyorum görüyorsunuz. Mazallah uçan tekmede mi karar kılarsınız, kırbaçımı şaklatırsınız???)Size söyle bir cevabım var efendim.(Efendime dikkat.Nasıl bir saygıdır bende ki Yarab!)Toptan bir cevap;Piyasada işini götürebilen kim varsa ben hepciğinden kıllanırım.Şöyle ki ;bir şekilde işlerine gelmeyen-yaramayan kim varsa itinayla defteri dürülür;dürülmüştür de netekim.Hatta bir süreliğine kullanılıp ,hatta çok da işlerine yaramışları bile, miyadını doldurduğunu düşünmüşlerse ,vefa bile gösterilmeyip atmışlardır çöpe. Bu sisteme dünde karşıydım bugünde karşıyım.Sistemin kendisine,kapitalizme karşıyım.Sosyal demokrat filanda değilim.Kapitalizm soslu sistemlere de kapalıyım kısacası.Koministte değilim.O denli saf eşitliğe de inanmıyorum .Kadın-erkek eşitliğini de savunmuyorum.Kadın üstün çünkü:))Bu şakaydı:))İhanet Atatürk”ün vefatı ile başladı diye düşünüyorum.NATO ile dibimiz iyice oyuldu.ASkeri darbeler bugünün tüm yollarını yaptı.12 Eylül darbesini destekliyordunuz sanıyorum.Çok emin değilim.Ancak öyle olmalı.Ben 12 Eylül darbesi ile ATATÜRK Türkiye “sinin ruhuna el Fatiha okunduğunu düşünüyorum.Kısacası çiçekti-böcekti-eymürdü-fetoydu-güldü-recoydu filan falan yaşadıklarımızdan vede yaşayacaklarımızdan ayrımsız sorumlu olduklarını düşünüyorum.NATO nun falan filanın askeri olmuşları da farklı değerlendirmiyorum.Tam bağımsız Türkiye benim ülküm!!

    •  
      Gülay Havva

      “Kadına mı gidiyorsun kırbacını unutma diyen demek ki çok ünlü değilmiş.Tanımıyorum.Üstelik düşünürmüymüş??Komik.Düşünmüş ve bunu mu söylemiş??Sizde hoşluk(!) olsun diye yazmış olmalısınız:))

    •  
      Gülay Havva

      AKP iktidarına kimler su taşıdı sorusunun cevabı ortada.Dünün tüm muktedirleri.12 Eylül 1980 darbesinin neden yapıldığını sorgulamayan ve 12 Eylül darbesi için yaratılmış “terör vardı ordu duruma el koydu “cevabını doğru kabul edenlerin Türkiye”nin bu gün geldiği noktayı doğru tahlil edebilmeleri olanaksız.”Bu günün hikayesi dünde yazıldı”gayet veciz de, dün hangi dün??Hadi taa köy enstitülerinin kapatılmasına kadar da uzamayalım.Kaldı ki sarı öküz bence köy enstitülerin kapatılması gibi.Çok yakına, hakikaten düne dönelim.Ne yaptı şu anlı şanlı paşalar??Soru yanlış zaten.Kimler bu değirmene su taşıdı?Yaz yaz bitmez.Soru; kimlerin gelinen bu noktada sorumluluğu yok?Var mıdır hiç bir şekilde sorumluluğu olmayan??

  18.  
    Serdard

    Sayın Okur,
    Sayın Havva;

    Duygu yüklü satırlarınızı okudum, hislendim.
    Bu kapsamda, naçizane, cevabı aranması gerekli soru ortada:
    2007 öncesinde Hilmi Özkök’ün Fetullahçı olduğunu iddia eden ulusalcılar hangi ulusalcılar!?
    Elcevap: ?!
    Acarkent’te mukim bazı 28 Şabatçılar olabilir mi?!
    2013 Son’bahar realitesi?!
    Takke düştü kel göründü!
    Özkök’ün, Haliçte yaşayan Simonlar’ın yanında olmadığı ortaya çıktı!
    Yani?!
    O zaman soru ortada:
    F’Koru’giller ile iş tutan ulusalcılar hangi ulusalcılar!
    Gül’ü Çankaya’ya çıkartan ulusalcılar hangileri!?
    Çiçek’e dönenler kimler!
    Var mı cevabınız!?
    Yani?!
    Sorun Hilmi Özkök isminde mi yoksa Gülen’e dönen “bir kısım” acarkent’lilerde mi?!
    Kaldı ki, Özkök emekli, Urla’da’
    So what!?

    Behiç Gürcihan konusuna gelince, yazışmalar ortada!
    “Oyun Bozan, Kıvanç Değirmeni kimdir” üzerinden başlayan ve Jandarma, SESAR, star’a kadar uzanan uzun hikaye!
    Levent Ersöz Paşa, “Özal’ın normal yoldan ölmediğini, suikaste uğradığını” yazan star’daki bu köşeyi kimin yazdığını sormuştu!
    Misal, Sayın Eymür’ün de merak ettiği o sorunun cevap’ının bulunmasına katkı sağlayabilirsiniz.
    Madem polemiği genişletmek istiyorsunuz, minare yamuk diyorsunuz, lütfen çağırın tüm arkadaş’larınızı, sesinize ses veren var ise neden olmasın?!
    Gövdesine ip bağlayıp minareyi hep birlikte düzeltelim!
    Sinerji!
    İtirazlarınız var, çözüm’ünüz yok ya da çözüm, Neo 27 Mayıs mı?!
    Mümkün!
    Yolunuza devam edin.
    Demem o deme değil şu deme:
    Bu satırlarınıza karşılık benim de sorularım var, sizlerin de cevaplarınız varsa, lütfen önden buyurun.
    http://ultra-turkler.blogspot.com/2012/07/eli-yanms-harika-cocuk-veveya-kod-ad.html
    http://www.acikistihbarat.com/oyunbozan/oyunbozan-hm-polemik.htm
    http://haber.gazetevatan.com/0/125232/4/yazarlar
    http://www.add-hannover.de/9×019.html
    http://www.odatv.com/n.php?n=cianin-izledigi-erdogan-cdsini-izledim-sanik-oldum-2705131200
    http://ultra-turkler.blogspot.com/2013/05/tank-agac-veveya-son-gorev-oyun-bozan.html
    http://ultra-turkler.blogspot.com/2011/11/sesar-baskani-ismail-yildiz-yaziyor.html
    http://ultra-turkler.blogspot.com/2013/04/savas-lordlarnn-basbakan.html
    Sözün özü:
    Haklısınız, 43 ya da 44 yaş, çıtır yaş’tır!
    http://www.ataturkinkilaplari.com/ak/210
    Netice:
    “Şimdi de kırbacını eline aldı” diye yazan okura ben de çok gülmüştüm.
    Hal böyleyken…:
    “Kadına mı gidiyorsun, kırbaç’ını unutma” diyen ünlü düşünür kimdir!?
    http://ultra-turkler.blogspot.com/2013/09/sevkulceys-veveya-cevizi-balyozla-krmak.html
    Saygılar.
    Nokta.
    HM

    •  
      kızıl-elma

      Sayın yazar,
      Sizde , ünlü yazarımızın bir kitabında (roman ) dediği gibi,
      “sun tzu” okumamış olamaz sınız değil mi ?
      “önlerine alelacaip bir şey atıyorum, bu güne kadar hiç görmedikleri acaip, garabet bir mahluk bu (!)öyle şaşırıyorlar ki , “ne diyor, bu nedir, neyin nesidir ,DURUP İNCELEMEK ZORUNDALAR !
      atlarından inecekler, bu garip nesneye yaklaşacaklar…..
      “ne zarar görecek kadar yakın,ne de olası faydayı kaybedecek kadar uzak konuşacaksın ”
      bir yöntem olarak!
      herkese kolay gelsin,,, BURASI DAĞILMASIN!
      en büyük özelliğimiz “sürdürülebilirlik, sabır-sebat- idealizm,klasizm , sadakat, bağlılık ” değil!
      bu yüzden başkaları kazanırken biz kaybeden oluyoruz !
      BU SİTE YAŞAYACAK !
      diğer bütün yorumcu arkadaşlara sevgi selam ediyorum!
      VAR OLACAĞIZ !
      gerisi “fındık-fıstık “

  19.  
    Gülay Havva

    Değerli as,HMÖ tartışmayı kişiselleştirdiği ve tartışılanın ne olduğunu anlamadığı,monologuna devam ettiği için konuyu noktalamıştım.Ne anlatmaya çalıştığımı asla anlamayacağı konusunda ikna ettiği içinde bir daha yazılarına yorum yapmamayı düşünmüştüm.Ancak seninle bu konuya dönük yazışmanın bitmediğini de düşünüyordum.Yazın iyi oldu.Hem diğer sorularıma da cevap oldu.HMÖ senin yıllardır takip ettiğin ve takdir ettiğin bir gazeteci.Ben daha öncede yazdığım gibi bir süredir arşivi de dahil olmak üzere okuyordum.Enteresan gelen yazıları oldu.Mesela tek polyanna ben değilmişim:))Meğer H.Özkök”te bir ara polyannaymış:))Havalara girip bir gün gelecek bende HMÖ nün Cumhurbaşkanı adayı olacağım demiyorum tabii.Nede olsa liyakatım yok:))http://www.acikistihbarat.com/yazardetay.aspx?id=164&authorID=1 //Bu lingi daha önce vermemiştim mesela.Özeline yollamayı düşünmüştüm bir ara.Ancak madem konuyu açtı Sayın Yazarın kendisi tekrar; lingi.http://www.guncelmeydan.com/pano/cankaya-daki-topal-ordek-ve-veya-kedi-f-are-haarp-i-hayrullah-mahmud-ozgur-t33862.html Bu linkte de değerli Fatma Sibel”e vede değerli Behiç”e dokundurma ve sokuşturmalar var.

    •  
      Gülay Havva

      Allah babanında hayırlısını versin.Ne biliim paşa olmasın mesela:))Söför olur,en ii sinden öğretmen filan.Baba mesleğide “yaşlı” olmak(!) gibi insanın ayağına takılabilir yani:)))Eee nede olsa 44 çıtır yaş yani.Daa büyüycek-edecek-öğrenecek:)))

    •  
      Gülay Havva

      Senin özeline gönderecektim as.Birileri zati herşeyi yanlış anlıyor,başlamasın kişiye özel yazmam etmemden …

    •  
      as as

      biz o tedrisattan çoktan geçtiğimiz için sayın havva, konuşma yetkisini buluyoruz kendimizde, talebe hocasını sorgular,, iyifir, hoca ” otur sus, basarım sıfırı

    •  
      as as

      fesüpanallah, bu gece site istediğini yazıp istemediğini uçuruyor..ilk 3 sayfalık yorumum uçtu, HMÖ büyü yapmış demeyeceğim, inanmam:)
      o yazıları okuduk diyecektim..
      aman yazı uçmadan gitsin….

  20.  
    Gülay Havva

    “Beni ağlatırsan doyma yaşına”…Bu ağır yahu:))Bilahare “sevgi” nedir konusunu da konuşup,tartışalım:))Değerli as,boşuna yaşamamışsın.Güzel yaşlanıyorsun:))Renklisin.Duyarlısın.Hassassın.Özgüvenin sağlam.Haklısın çünkü sevilesi bir insansın:))Böyle olduğundan içindeki de dışında.İçi,dışı bir olanlar bence ikiye ayrılır.Doğru yanlış ayrımında olmayan patavatsız da denilen ahmaklar ve temel insani değerleri içselleştirmiş,kendisiyle barışık güvenli insanlar.Bu iki tipin dışında illede duygu ve düşüncelerini ifade etmeyenler veya duygu ve düşüncelerinin tartışılmasını istemeyenlerde vardır.Tartışılsın istemeyenler helede karşılarındaki şirretse susabilirler.Duygu ve düşüncelerimi açıklama özgürlüğümü savunurum laf ettirmem.Ancak susana da neden susuyorsun demem.Yada dost meclisinde konuştuklarını niye alenileştirmiyorsun demem.Susmak benim tarzım değildir ve susulmasını da onaylamam.Ancak o onun tarzıdır ve hoşlanmasamda-onaylamasamda;anlarım.HMÖ de tartışırken Fatma”nın yorumuna verdiğim cevapta da bu vardı.”Yorumun ilaç gibi geldi” derken aslında diğer yorumculara da bir tavırdı bu!…As insanın hayatında, temel insani değerlere uygun ilkeleri olmalı ve bu ilkelerden taviz vermemeli diye düşünüyorum.Bunu yapmazsak insan olma normunu yakalayamayız.Yedik,içtik,yattık,kalktık şeklindeki insan olma evrimini tamamlamamış olanlar,dünyadaki tüm kötülüklerin anası.Zaten fazlasıyla varlar.Eğer olup bitenden rahatsızsak,adil,insanca yaşamak istiyorsak çoğunluk denilen güruhtan farklı olmalıyız.Türkiye”de hiç azımsanmayacak sayıda muhalif var.Neye muhalifler ve istedikleri ne?? bence çok net değil henüz.Bu platformda okuyan yorumlayan arkadaşlarla da çok farklı durumda değiliz.Sürekli gündeme dair yorum yapıyoruz.Gündem son derece kısır,sığ!…Bu site biraz blog gibi.Bence farklı olmalı.Siteye ,bu olanağa haksızlık bu.Bence bunu konuşabiliriz.O sohbet odasına giremedim.Girebilseydim bu konuyu konuşacaktım.

    •  
      zalim zalim

      Sn. Gülay, Öncelikle cevabini vermedigim herhangi bir görüs oldugunu sanmiyorum. tartismayi uzatmamamin sebebi, yanar döner olmaktan degil, görüsümü belirtmis olup, kendi acimdan noktalamis olmaktandi. Tüm bunlara ragmen, karsimdaki insan, kisiye özel yazmadigini belirtip, hälä ayni konuda görüsünü acikliyorsa ve ben tekrar cevap yazmiyorsam, benim acimdan onun görüsünü kabul etigim anlamina gelmez. diye düsünüyorum.

    •  
      Gülay Havva

      Zalim Günaydın.Bu gün hem yarasa hem tarla faresiyim.Kulağımda ki ağrı ile sabahladım:(( Senin yanar döner filan olmadığını gayet iyi biliyorum.Nereden çıkarttın bunu yafu:??))Sen o gün kısa ve net yorumunu yapmıştın.Ayrıca sağ ol.Tartışmayı bende kendi ölçülerime göre bayağı kısa kesiyorum hatta tartışmıyorum bile aslında.Yine kendi ölçülerime göre:))Sadece tartışan ben, kişisel bir tartışmanın içinde değildim ve Sayın Yazar halen neyi tartıştığımızı bilmiyor ancak tartışılmaya çalışılan ilkelerdi.Umarım arkadaşlar o itiş kakışın içinde neyin tartışılmaya çalışıldığını anlayabilmişlerdir:)))Tartışma öyle toz duman içinde kaldı ki kimi ilkeleri savunmaya çalışan benim ,sayın yazar tarafından nasıl haksız ve ilkesizce saldırıya uğradığımda farkedilmedi diye düşündüm arkadaşların suskunluğu ve ne etli ne sütlü şeklindeki tavırları karşısında…

    •  
      zalim zalim

      Günaydin Gülay. Tam cevap yazmaya koyuluyorum bilgisyarim kendiliginden kapaniyor. umarim bu sefer cevabi yazmakta basarili olurum.
      O yaziyi yanar dönerlikle sucladigin icin degil, kendimi daha iyi ifade edebilmek icin yazmistim. kisa keseyim ki bu yaziyi düsmeden önce yollayabileyim :)

    •  
      zalim zalim

      Kulak agrisi icin cok cok gecmis olsun. Umarim en kisa zamanda agridan kurtulursun.

    •  
      Gülay Havva

      İyilik dileklerin için sağ”ol sevgili zalim.Şimdi çok daha iyiyim.

    •  
      zalim zalim

      Gülay, tekrar gecmis olsun. düzelmene cok sevindim. bilgisayarimda sorun oldugu icin, sabah dogru düzgün cevap verememistim.

  21.  
    serdard

    Sayın Okur;
    Sayın as;

    Kişisel değil ilke’sel, ülke’sel!
    star’da Zapsu / Erdoğan’ın talimatı ile işim’e son verileli 10 yıl oldu!
    14 Şubat 2004, 14 Şubat 2014?!
    Kişisel değil ülkesel bir mücadele!
    Salt mağduriyet olsa, hikaye o zaman başka!
    10 yıldır sanal ortamda sıkıyor diyor ve yazıyorum.
    Yazılarımı adını sanını bilmediğim isimler, milyon’da 1′ler sıkıyor diyor ve yayınlıyor!
    Okuyan da sıkıyor diyor okuyor!
    Ultra Türkler Blogspot’u kuran, yazılarımı sayfaya koyan Sakarya’dan Serdar kardeşimizin ne sesini duydum ne de yüzünü gördüm!
    Şahsen tanımam.
    O da sizin gibi bir mail üzerinden soracağı bir şey var ise sorar, diyeceğini der.
    Sevmiş sevmemiş, geçiniz!
    Gülen, Erdoğan’ı seviyordu ne oldu!?
    Örnek çok!
    Fikrin Var Mı 3′e bakılacak olursa, o face adresini kuran da ben değilim!
    FVM 1 – 2′ye bakılacak olursa, sesini duymadığım, yüzünü görmediğim Bilgin adlı bir kardeşimiz ve arkadaşları kurdu o toplanma adresini!
    Site hala onlara ait, mahalle baskısından geri çekildi, yazılı olarak durumu izah etti.
    Gelen neden geldin demem gidene neden gittin demem.
    Tarık A. kardeşimiz star günlerinden meslektaşım, en başından İran’la savaşa inanmayan şimdi inanan.
    Serdar D ise Sabah günlerinden tanıdığım!
    Gavurege, YCF yazılarımı yayınlamış ise teşekkür ederim.
    Bu bir “Diyet” ise neyin diyet’inden bahsediyorsunuz!?
    Siz önermişsiniz yer vermişler ne güzel, sevinmeli miyim!
    Siz önerene kadar medyada HM diye biri yok muydu, tanımıyorlar mıydı?!
    Geçiniz.
    Bu kadar rahatsızlık veriyor ise paylaşmayın yazıları o zaman!
    E-mail kutusu içinden yazıyorum, yazıyı alıcı adresler sır değil!
    Rahmetli Berberoğlu da ihtiyaç hasıl olunca, kafasına takılanları yazıp sorardı, ben de naçizane cevap yazardım.
    Duyulmak isteneni değil, kendi düşüncemi söylerdim tüm okurlara yaptığım gibi.
    Rahmetlinin e-mail kutusuna bakınca yazışmalar gözükür!
    O zaman da aynı şeyi söyledim, kimseye özel yazı yazıyorum, Atatürk & Akif Türkiyesi için yazıyorum.
    YCF’nin yazılara yer verip vermemesi kendi hür iradesini bağlar, saygı duyarım.
    YCF Editör uzayan polemik kapsamında yazınca ben de cevap yazdım, daha ne dememi istiyorsunuz!
    Şimdi de şahsınızın özel isteği üzerine bir kez daha yazıyorum.
    Geçen gün verdiğim cevapta olduğu gibi bir safınızı doğru tanımıyorsunuz, iki yazılanları dikkatli okumuyorsunuz!
    Gazetede profesyonelce yazmak varken sanal ortam’da yazıyorum, bu konuda katkısı olan herkese sabah’tan akşam”a teşekkür mü etmeliyim!
    Bakın bu da bir ironi!
    Son savunma’mı gazetelerinde çarşaf çarşaf yayınlayan ulusalcı gazetelere, tv’lere çok teşekkür ettim, huzurunuzda bir kez daha yeri gelmişken teşekkür edelim!
    Altına ironi diye not düşmeli miyim!?
    Hülasa:
    Azizim, sizin açınızdan hikaye öyle ise öyledir.
    Yazdınız, çizdiniz, sorular sordunuz, cevaplar verdim, ben de sordum.
    Kavgada yumruk aranmaz!
    Şimdi Özkök’e hayır mı diyorsunuz, güzel, sabahtan akşama kadar yazabilirsiniz.
    Bunu tartışmıyoruz!
    2007 Çankaya Çapraz Bulmacası’nı kimlere çözdürdü iseler onların yüzünden sıkıntılı kocaman bir dönem geçti!
    Bunun hesabını soruyoruz.
    Fehmi Koru’ya gelince, bıraktım ister peçeli ister peçesiz, adıyla gelsin, istediği yerde zamanda o sorsun ben cevap vereyim, ben sorayım o cevap versin!
    Vs.
    Beni tanıyanlar bilir ki, övgü / sövgü ile ilgilenmem!
    Netice’ye bakarım.
    Yol’lar ayrı ise ayrıdır!
    Karabekir, Çerkes Ethem vb isimlerle yol’lar durduk yerde ayrılmadı!
    Bu sadece bir örnek, anlatıma katkı!
    Herkesin kendine göre bir yol’u olabilir ama doğru yol’a gelince çözüm ortada!
    Siz Mustafa Kemal’seniz bana anlatmayın, yol’unuza devam edin!
    Neo Atatürk biz’sek, yol belli yön belli!
    Özde laik Çankaya saf’laşması!
    Bunu kim diyor ben diyorum!
    O bunu dedi, ben şunu dedimlerle ilgili değilim!
    Yazışmalar ortada, meraklısı var ise açar okur.
    Ezcümle:
    Sayın Okur;
    Ego’nuzun derdine düşmüşsünüz!!
    İçeride genel kurmay başkanı yatıyor, Başbakan, Cumhurbaşkanı sabahtan akşama dayak yiyor!
    Çözüm üretemiyor!
    Kilit!
    Barzani, baş kaldırmış!
    Acar kent’te Gülen havası!
    Kim diyor, ben diyorum.
    Hikaye RTE’den ibaret değil!
    Siz diyorsunuz ki, herkese her türlü laf söylenir ben hariç!
    Bu bakış sakat!
    Laf, kim hak etmiş ise ona söylenir!
    Şunu da alın, bunu da alın diyen F’koru’giller de var fırıldak’ın içinde!
    Siz bunlarla ilgili değilseniz yan toplara girmeyin, araya girdi iseniz de feryat figan etmeyin.
    Ben bana şunu bunu dediler diyor muyum, demişlerse demişlerdir, cevaplarım ortada!
    Bebekleri leylekler getirmiyor!
    Madem bu satırların yazarının ürettiği çözümü beğenmiyorsunuz, arkadaşlarınız ile ortak “Çözüm” üretin.
    Bunu ses’lendirin!
    Bana sorduğunuz sürece cevap matematiği ortada!
    Muhatabım siz değilsiniz, 2007 Çankaya çözüm matematiğini yeniden dayatmaya çalışanlara!
    İçlerinde siz de varsanız, o zaman lütfen alınganlık göstermeye devam edin.
    Nokta.
    Saygılar

    •  
      Gülay Havva

      Dam üstünde saksağan vur beline kazmayı…

    •  
      Gülay Havva

      Acaba farklı düşünen,farklı insani değerleri ve ilkeleri olanlar farklıda bir dil mi kullanıyorlar???Yazarın bu kadar ne yazıldığından,ne sorulduğundan,sorgulandığından bi haber olması, anlamaması bundan mıdır??:)))Yoksa RTE gibi bir ben varım birde ötekiler kafasımıdır bu???

    •  
      as as

      3 saat yazı yazdım, kolay değil….
      ayrıca bu yazıyı kurşun kalemlere almayı düşünürken…
      firefox göçtü…
      allah biliyor ya, ben yazar olmamalıyım..
      aynı yazıyı nasıl yazacağımı bilemiyorum..
      affedin…

    •  
      Gülay Havva

      As geçmiş olsun.Çok illet bir durum.Ancak ön çalışma gibi düşün uçup gideni.Tekrarında daha kısa sürede yazacaksındır.Kolay gelsin.

  22.  

    bu site yurduna canını feda edenlerin sitesi. kollektif bilinçle yurt sevgisini içselleştirenlerin sitesi. bu yüzden tek başına kimsenin babasının malı değil. hepimizi sitesi.
    laik,çağdaş Atatürkçü bir T.C. den yana taraf olmuş herkese açık.
    dolayısıyla bu site as’ın,alimin,Fatma gürmanın gülay havvanın 06 ankanın meftanın diğer tüm yorumcuların ve yorum yazmayıp okumayı tercih edenlerin sitesi.
    kısacası as,yanılmıyorsun,bu site senin siten.

  23.  
    zalim zalim

    Abi, kendi adima cevap veriyorum. Evet bazi konularda ben korkagim, Cünki sevip saydigim insanlari kirmaya cok korkarim, gerekirsede altdan alir konunun tatliya baglanmasini isterim.
    Gülay Havva’nin yorumunu begenip, sohbet odasinda geyigini yapmam ne kadar suc ise? Evet O kadar suyluyum.

    •  
      as as

      tamam yeğenim, ikimiz de koca koca insanlarız, biz ne söylediğimizi, sen ne söylendiğini bilirsin, ama bazan top dolaştırmak ta lazım..neyse, az önce siteyi okurken gördüm ki, burunlar açılmış, sıra kulakların açılmasına geldi..aramızda gönüllerin hep açık olduğunu biliyorum zaten…sevgilerimle..

    •  
      zalim zalim

      Haklisin abi. arada bir sahsi oynayip top dolastirsakta önemli degil, Önemli olan gönüllerin acik kalmasi.

Cevap Yazın


7 × = 7

FpsAgency